کد خبر: ۹۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان استان در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال‌ و بختیاری اختصاص یافت

اختصاص ۵۰۰میلیارد ریال برای شهرک‌های صنعتی چهارمحال وبختیاری

به گزارش آرانیوز استان چهارمحال وبختیاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تصویب چهار طرح بزرگ صنعتی در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال‌ و بختیاری گفت: این طرح‌ها شامل احداث پست برق در شهرک‌های صنعتی، ایجاد مجتمع صنایع دستی، ایجاد ۶ شهرک صنعتی جدید در کنرک، بروجن۲، محمدآباد شوراب، لردگان و شهرک فناوران فرخشهر و همچنین اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های استان است.

فلاح از بهره‌برداری ۱۲۵۰ طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۰۰ طرح تولیدی و صنعتی در این استان در دست احداث است که ۹۰۰ طرح آن دارای پیشرفت بالای ۶۵ درصد است و در صورت همکاری مسوولان و مدیران بانک‌ها برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها، بالاترین رکورد احداث و بهره‌برداری طرح‌های تولیدی و صنعتی در این استان رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از اختصاص یکصد میلیارد ریال برای حمایت از طرح‌های صنعتی استان در سال جاری خبر داد و افزود: بازگرداندن ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان به چرخه تولید از برنامه‌های سال جاری این شرکت است.

حمیدرضا فلاح در پایان میزان حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای طرح‌های صنعتی این استان را افزون بر ۳۷۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار