کد خبر: ۹۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسولان استانی و شهرستانی اطلاعات مربوط به خسارت‌های وارد شده را هر چه زودتر جمع بندی کنند تا در صورت نیاز این گزارش‌ها در سفر هیئت دولت به استان پیگیری و از رئیس جمهور محترم مطالبه شود.
جبران خسارت سیل‌زدگان استان خراسان شمالی باید اولویت مسئولان باشد

محمد وحیدی در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد با اشاره به وقوع سیل در برخی از مناطق خراسان شمالی اظهار داشت: پس از بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در روستاهای تکله قوز، قره باطر، آتلی و بیش دره و تخریب تعدادی از منازل مسکونی و آسیب به زمین‌های کشاورزی  مردم این مناطق دچار خسارت زیادی شدند.

وی افزود: در بازدیدی یک روز پس از جاری شدن سیل در این مناطق داشتیم٬ عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ارگان‌ها مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرهای بجنورد٬ گرمه٬ جاجرم٬ راز و جرگلاتن و مانه و سملقان درباره جبران خسارات سیل اخیر در استان گفت: وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بر لزوم توجه و دستور ویژه برای تسریع در خدمت رسانی و تسریع در جبران خسارت در روستاهای سیل زده تاکید کردند و امیدواریم کمک و تسهیلات مورد نیاز مردم این مناطق زودتر برسد.

 


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مسولان استانی و شهرستانی اطلاعات مربوط به خسارت‌های وارد شده را هر چه زودتر جمع بندی کنند تا در صورت نیاز این گزارش‌ها در سفر هیئت دولت به استان پیگیری و از رئیس جمهور محترم مطالبه شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به طرح تقسیمات کشوری و اعلام شهرستان مانه اشاره کرد و افزود: این طرح در کمیسیون‌های مربوطه دولت تایید شده و امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه رسیده و شهرستان جدید مانه در استان ایجاد شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار