کد خبر: ۹۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از سوی دادگستری یزد گفت: تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در یزد است.
تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در یزد است

به گزارش آرانیوز از یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اعلام گزارش مختصری از وضعیت  عملکرد دستگاه قضایی استان و تلاش‌های صورت گرفته در ایام سخت کرونا اظهار داشت: تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی از اولویت‌های برنامه‌ای دستگاه قضای استان است.

وی  افزود: در این زمینه جلسات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود و  ماحصل آن حل مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و صنعتی استان و فعالیت مجدد چندین کارخانه بوده است.

 

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی دستگاه از دیگر اولویت‌های دادگستری کل استان بوده و در این زمینه هم طرح 30 شب 30 سنگر آگاه‌سازی حقوقی و قضائی در ایام ماه مبارک رمضان و دیدار چهره به چهره 2 هزار و 250 نفر در این مدت در مساجد تراز محلات شهرستان یزد و سایر شهرستان‌ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در شهرستان‌ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در محلات حاشیه شهر و حتی در شبهای احیا و موارد دیگر از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: این طرح آثار و برکات و تاثیر بسیار خوبی در اذهان جامعه داشته و مورد استقبال مردم و بازدید و تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان قرار گرفت.

دهشیری بر لزوم توجه ویژه به حوزه معیشت کارکنان دستگاه قضایی پیرو فرمایش ریاست قوه قضاییه در سفر اخیر به قم و عنایت خاص دولتمردان و ‌قوه مقننه و شورای نگهبان به افزایش اعتبار قوه قضاییه و گره گشایی از تنگنای معیشتی کارمندان تأکید کرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و اقشار تاثیرگذاز جامعه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: برگزاری نخستین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند، برگزاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه در 4 بخش مختلف، برگزاری مستمر جلسات با اقشار مختلف جامعه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار