کد خبر: ۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
گروه استان‌ها ـ رئیس اتاق اصناف همدان گفت: بنکداران همدان از بازار سنتی همدان به شهرک هگمتانه منتقل می‌شوند.
بنکداران همدان به شهرک هگمتانه منتقل می‌شوند

احمد گازرانی در گفت‌و‌گو با آرانيوز  در همدان، اظهار داشت: از سال 1390 با همت اتحادیه خوار بار و شرکت شهرک‌ها، به منظور رفع مزاحمت‌های شغلی و ترافیک‌هایی که بخاطر ورود ماشین های باری و سنگین به محدوده بازار سنتی ایجاد می‌شد، تصمیم گرفتند محلی برای انتقال بنک داران ایجاد شود‌.

وی تصریح کرد: زمین‌های بعد از فرودگاه همدان به عنوان شهرک هگمتانه ساخته شده و به 400 بنک دار تحویل داده شده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه شهرک هگمتانه دارای 3 فاز است، عنوان کرد: فاز نخست مربوط به ورودی شهرک و لوازم خانگی و لوستر است، فاز دوم مربوط به مواد غذایی است که صاحبان آن مستقر شدند و فاز سوم هم قرار است در آینده‌ای نزدیک برای رسته کیف و کفش و خرازی راه‌اندازی شود.

گازرانی افزود: 400 واحد از این شهرک مربوط به بنک‌داران، 80 واحد برای لوازم خانگی و 300 واحد هم برای رسته کیف و کفش و خرازی است.

وی با بیان اینکه واحدها تحویل صاحبان آن داده شده است، تصریح کرد: واحدهای مربوط به لوازم خانگی در مرحله سفت‌کاری است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه این شهرک، مرکز بنک‌داری غرب کشور است، گفت: از مناطق جنوب کشور، منطقه شرق، اردبیل،زنجان و غیره برای خرید به این مرکز مراجعه خواهند کرد.

گازرانی اظهار داشت: افتتاح این مجوعه از نظر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان موثر است و ارز آوری خوبی خواهد داشت.وی با بیان اینکه این شهرک در سفر رئیس جمهور به همدان، افتتاح می‌شود، تصریح کرد: همه مردم می‌توانند برای خریدهای خود به این مرکز مراجعه کنند‌.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار