کد خبر: ۹۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
گروه استان‌ها _ جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۰۰تُن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
۴۰۰ تُن کود شیمیایی قاچاق در اصفهان کشف شد

به گزارش آرانيوز  از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا از دپوی مقدار زیادی کود شیمیایی در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازرسی کردند که 400 تُن کود شیمیایی فاقد مدارک معتبر و قانونی،کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 60 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی در نهایت این محموله به علت عدم رعایت نظامات دولتی جزو مصادیق قاچاق کالا تشخیص داده شد که بر همین اساس محموله مذکور توقیف و انبار نیز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

سردار هاشمی‌فر از دستگیری 2 نفر در این رابطه و ارسال پرونده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: سایر افراد مرتبط با قاچاق این محموله تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار