کد خبر: ۹۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با عملکرد مثبت طی ادوار گذشته برای پلمب چاه‌های غیرمجاز آب این استان کمترین میزان چاه‌های غیرمجاز را دارد، گفت:  تنها ۳حلقه چاه غیرمجاز طی سال گذشته از چرخه استفاده خارج شدند.
استان چهارمحال و بختیاری کمترین میزان چاه‌های غیرمجاز آب را دارد

به گزارش  آرانیوز از شهرکرد، عبدالرضا علیمحمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال در راستای حفظ حقوق بیت المال سال گذشته 33جلسه با 37 مصوبه داشت که طی این جلسات و پیگیری‌ها 49‌هکتار از اراضی رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: 35هکتار از اراضی که تصرفاتی صورت گرفته بود هم به وضع سابق بازگشت و 180‌هزار‌مترمربع از سواحل رودخانه‌ها در سطح استان آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه با عملکرد مثبت طی ادوار گذشته برای پلمب چاه‌های غیرمجاز آب این استان کمترین میزان چاه‌های غیرمجاز را دارد، بیان کرد:  تنها 3حلقه چاه غیرمجاز طی سال گذشته از چرخه استفاده خارج شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در راستای اقتصاد مقاومتی 5 جلسه استانی با 12 دستور جلسه در سال گذشته برگزار شد و برای 19‌شرکت بررسی‌های لازم برای رفع مشکل انجام شد و طی این بازرسی‌ها 9‌شرکت تولیدی و اقتصادی به مرحله احیا رسیدند و از 10‌ واحد تولیدی و اقتصادی بازدید شد.

علیمحمدی عنوان کرد: دستگاه قضایی استان پناهگاه و مرجعی برای رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی و اقتصادی در استان است و در‌ این زمینه حمایت‌های خوبی از این واحدها صورت گرفته است.

 وی وضعیت جمعیت کیفری استان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: جمعیت کیفری استان نسبت به ظرفیت اسمی زندان بالاتر است و تعداد افراد متحمل به حبس بالاست که در همین‌ راستا 6جلسه با 38 مصوبه برگزار شد و طی آن 121 نفر با استفاده از سامانه پابند الکترونیکی از چارچوب زندان خارج و از طریق الکترونیکی کنترل می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال گذشته به 2 هزار و 875 نفر مرخصی و برای 116 نفر آزادی مشروط صادر شد.

 

علیمحمدی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و 445 آرای جایگزین حبس صادر شد، خاطرنشان کرد: با حضور فعال همکاران قضایی در زندان‌ها و بررسی مشکلات زندان‌ها، یک هزار و 305 فقره بازدید صورت گرفت و در کمیسیون عفو استان هزار و 106 درخواست بررسی و با 486 مورد موافقت شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار