کد خبر: ۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس با اشاره به وضعیت اجاره بها مسکن گفت: این موضوع بسیاری از مستاجران را با چالش مواجه کرده و کمر اجاره نشین ها زیر بار افزایش اجاره بها مسکن خم شده است.

کمر مستاجران زیر بار افزایش اجاره‌بها خم شده است

به گزارش آرانیوزکمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دفاع از حقوق مسلمانان و نفی سلطه جویی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زد.

وی افزود: دشمنان بدانند با راهزنی و قطعنامه راهی از پیش نمی برند و مولفه های ایران اسلامی با تکیه بر عقلانیت تقویت شده و عمق راهبردی آن در سراسر جهان گسترش یافته است. دشمنان بدانند انقلاب اسلامی راه خود را به سمت قله های قدرت و اقتدار می پیماید.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز در سیستم اداری کشور تعهد کار جهادی کمرنگ شده لذا نیاز به تزریق امید و خلاقیت به بدنه اداری کشور داریم.

حسین پور عنوان کرد: مسئولان اجرایی باید یاد بگیرند اگر نمی توانند مسئولیتی را اداره کنند خودشان آن مسئولیت را واگذار کنند.

وی با اشاره به وضعیت اجاره بها مسکن گفت: این موضوع بسیاری از مستاجران را با چالش مواجه کرده و کمر اجاره نشین ها زیر بار افزایش اجاره بها مسکن خم شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار