کد خبر: ۹۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
گروه استان‌ها- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از اجرای حکم پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در یزد خبر داد.
جدیت تعزیرات حکومتی یزد در برخورد با متخلفان/ ۵ واحد صنفی به علت تخلفات پلمب شد

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفت‌وگو با آرانیوز در یزد، با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی یزد در تمام طول روز با انجام بازرسی و نظارت به شدت با متخلفان برخورد می‌کند اظهار داشت: صبح امروز حکم نصب پارچه و پلمب برای 6 واحد متخلف در شهر یزد انجام شد.

وی افزود: این واحدهای صنفی به علت تخلفات متعدد علاوه بر پرداخت جریمه به نصب پارچه و پلمب محکوم شده بودند که حکم صادره توسط مأمورین اجرای احکام اجرا شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: با توجه به مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی و به منظور تشدید برخورد با متخلفان و به ویژه گرانفروشان، مقرر شده تا از این پس نصب پارچه برای واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی انجام تا شهروندان در اعمال قانون متخلفین قرار گیرند.

 

مهاجریان مقدم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برخی افراد به دنبال سوءاستفاده و ایجاد فشار به مردم هستند که به هیچ عنوان با این تخلفات اغماض صورت نمی‌گیرد و برخورد قاطع انجام می‌شود.

وی در ارتباط با علت نصب پارچه در هنگام پلمب گفت: این اقدام سبب می‌شود تا دیگر افرادی که قصد انجام چنین تخلفاتی دارند، نسبت به عواقب سنگین کار خود آگاه شده و از آن دست بکشند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار