کد خبر: ۹۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
گروه استان‌ها - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: کمک‌های بلاعوض به طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان امسال ۲ برابر می‌شود و به ۸ میلیارد تومان می‌رسد.
۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض به طرح‌های اشتغال‌‌زایی استان بوشهر پرداخت می‌شود

محمد رضا میری در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهر، توانمندسازی و فراهم کردن اشتغال مددجویان را یکی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: در این راستا ضمن آموزش‌های مهارتی زمینه اشتغال‌زایی بر اساس طرح‌های کارآفرینی فراهم می‌شود.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد استان بوشهر برای ایجاد اشتغال مددجویان افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده سال گذشته حدود 4 میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی برای پایدار کردن هر چه بهتر طرح‌ها پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از افزایش 2 برابر کمک‌های بلاعوض در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پرداخت کمک‌های بلاعوض به طرح‌های اشتغال‌زایی در سنوات گذشته بی سابقه بوده و بر اساس برنامه‌ریزی و پیگیری‌ها کمک‌های بلاعوض به طرح‌های اشتغال‌زایی امسال 2 برابر می‌شود و به 8 میلیارد تومان می‌رسد.

 

میری خاطر نشان کرد با توجه به شرایط اقتصادی به‌وجود آمده، مددجویان که با همت و تلاش در طرح‌های خوداشتغالی مشارکت می‌کنند از حمایت ویژه کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند تا به مرور زمان زمینه خودکفایی و توانمندسازی آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های کارآفرینی بر اساس ظرفیت نقاط مختلف شهری و روستایی اجرا می‌شود گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های مهم و قابل توجهی در عرصه تولید محصولات بر اساس ظرفیت نقاط دارد که امسال طرح‌های اشتغال‌زایی در دستور کار قرار دارد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار