کد خبر: ۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
گروه استان‌ها-مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: تمام نانوایی‌ها در سطح استان تا ابتدای تیر ماه به کارتخوان‌های هوشمند نان مجهز می‌شوند.
نانوایی‌های استان خراسان رضوی از ابتدای تیرماه به کارتخوان هوشمند تجهیز می‌شود

 امیر دلداری در گفت‌وگو با آرانیوز در مشهدمقدس اظهارداشت: فرآیند اجرایی فروش هوشمند نان در خراسان رضوی آغاز شده است  دستگاه‌های مربوطه وارد استان شده است و در حال حاضر در شهرستان‌های کوچک در حال نصب است و به زودی در شهرستان مشهد هم آغاز خواهد شد.

وی افزود: تمام نانوایی‌ها باید به این کارتخوان‌ها مجهز شونددر حال حاضر در سطح استان 5600 نانوایی وجود دارد که 30 درصد در مناطق روستایی و 60 درصد باقی مانده در سطح سایر شهرستان‌ها مستقر هستند.

 

دلداری تصریح کرد:2300 نانوایی در شهرستان مشهد فعال هستند و تمام نانوایی‌ها در سطح استان تا ابتدای تیر ماه به کارتخوان‌های هوشمند نان مجهز می‌شوند. مشتریان می‌توانند با هر کارت بانکی مانند گذشته نان را خرید کرده و هیچ سهیمه بندی و افزایش قیمتی برای خرید نان در این طرح وجود ندارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این سامانه کمک می‌کند تا عملکرد نانوایی‌ها شفاف شده و از طریق کارتخوان‌ها عملکرد هر نانوایی قابل رصد خواهد بود و از بروز تخلفاتی مانند کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار