کد خبر: ۹۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
گروه استان‌ها- نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهیم درخواست امهال تسهیلات دامداران و کشاورزان خراسان شمالی موافقت کند.
وزارت جهاد کشاورزی با امهال تسهیلات کشاورزان خراسان شمالی موافقت کند

محمد وحیدی در گفت‌وگو با آرانيوز در بجنورد با  اشاره به این موضوع که کشاورزی باید پیشران توسعه خراسان شمالی باشد، اظهار داشت: ضرورت فوری امهال وام کشاورزان و دامدارانی که سال گذشته از تسهیلات استفاده کردند و افزایش سهم استان خراسان شمالی از اعتبارات آن، خواسته کشاورزان استان است.

وی افزود: هم‌چنین از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهیم، فرایند خرید تضمینی دام زنده از دامداران را با توجه به عدم خرید در بازار سرعت بخشد.

 

نماینده مردم 5 شهر خراسان شمالی در مجلس،گفت: با توجه به نوسانات بازار نهاده‌های دامی، ضروری است کل وام برای دامداران در دامدار کارت بانک کشاورزی تخصیص داده شود. در حال حاضر 50 درصد پرداخت می‌شود.

وحیدی گفت: در حوزه آرد و نان از وزارت جهاد می‌خواهیم، تامین آرد به اندازه نیاز برای روستاهای خراسان شمالی را در نظر داشته باشد. اکثر روستاهای استان با کمبود نان روبه‌رو هستند.

وی در پایان افزود: پس از مکاتبه انجام شده وزیر جهاد کشاورزی و درخواست امهال وام‌های کشاورزی دامداران و کشاورزان استان خراسان شمالی، این موضوع در اولویت قرار گرفت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار