کد خبر: ۹۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور:
«رحیم‌زاده» گفت: اولین دوره آموزشی مدیران فرهنگی اردوی راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور به مدت سه روز در سنندج برگزار شد.

اولین دوره آموزشی مدیران فرهنگی اردوی راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شدبه گزارش آرانيوز  از کردستان، «احمد رحیم‌زاده» معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور، شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه اولین دوره آموزشی مدیران فرهنگی اردوی راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور، اظهار داشت: این دوره از ۲۲ خرداد به مدت سه روز در سنندج برگزار شد.

وی به موضوعات و سرفصل‌های آموزشی و تخصصی این دوره اشاره کرد و افزود: ارائه سند محتوایی فرهنگی راهیان نور، الزامات فضاسازی یادمان‌های دفاع مقدس، آموزش کاربردی تولید محتوای چندرسانه‌ای، آموزش طراحی صحنه، دکور و فضاسازی، آموزش عکاسی، تصویربرداری، آرشیو، مستندسازی، فضای مجازی و الزامات رسانه، از سرفصل‌های آموزشی مطرح شده در این دوره بود.

رحیم‌زاده تصریح کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران فرهنگی یادمان‌های دفاع مقدس و همچنین ایجاد بستری به منظور هم‌اندیشی و هماهنگی هرچه بهتر در فعالیت‌های پیش رو به‌ویژه در عملیات راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور برگزار شده است.

معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور کشور، ارائه سند مهندسی فرهنگی راهیان نور را از دیگر اهداف این دوره عنوان کرد و یادآور شد: آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل آینده، از اهداف مهم در اردوهای راهیان نور و از موضوعات مطرح شده در این دوره است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار