کد خبر: ۹۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
پنج پلاک از اراضی استان قزوین به مساحت ۱۰ هزار و ۳۵۶ هکتار رفع تداخل شد.

به گزارش آرانیوز از قزوین، کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین صبح امروز با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، صفدر کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مهدی رحماندوست سرپرست مدیریت امور اراضی، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پرویز عبدی مشاور و جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. 

این پلاک‌ها شامل دربهان، قره آقاچ، ینگجه، سزنق و تاکند‌ مربوط به شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج است که کار کارشناسی آنها به پایان رسیده و در این کمیسیون رفع تداخل شد. 

هفته‌ای حداقل ۱۰ پلاک اراضی باید رفع تداخل شود 

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این کمیسیون ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت شهدای این سازمان اظهار کرد: انتظار داریم تعداد تعیین تکلیف پلاک‌های اراضی در کمیسیون رفع تداخل هفته‌ای حداقل ۱۰ مورد باشد. 

وی اضافه کرد: از ظرفیت کارشناسان نقشه برداری در نظام مهندسی ساختمان و نظام مهندسی کشاورزی در راستای تسریع رفع تداخل اراضی باید بهره برد. 

افلاطونی تاکید کرد: تعامل و هماهنگی بین امور اراضی، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان قزوین مثال زدنی است و باید با غنیمت شمردن این فرصت به روند کارها سرعت بخشید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار