کد خبر: ۹۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛
«میرزایی» با بیان این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره شهدا عشایری باید اندیشیده شود، گفت: باید شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در این برنامه فرهنگی باشیم؛ چراکه حضور پرشور موجب تاثیرگذاری بیش‌تر می‌شود.

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، «محسن حسین میرزایی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، در نهمین جلسه هماهنگی کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، با اشاره به اینکه لازم است کمیته‌های کنگره تا روز برگزاری این مراسم به صورت آماده‌باش کامل باشند، اظهار داشت: هر کاستی وجود دارد باید تا قبل از برگزاری کنگره شهدای عشایری برطرف شود.

میرزایی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور باید اندیشیده شود، عنوان کرد: باید شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان در این برنامه فرهنگی باشیم؛ چراکه حضور پرشور موجب تاثیرگذاری بیش‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب باید برای این کنگره انجام شود، گفت: باید تغییر فضای شهری محسوس باشد، در فضای مجازی نیز باید شاهد فضاسازی باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان چهارمحال و بختیاری استفاده شود، عنوان کرد: نباید تفاوتی بین رسانه‌ها باشد و از فضای شبکه شاد نیز باید برای اطلاع‌رسانی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور استفاده شود و هیچ‌گونه کم و کاستی در این برنامه به چشم نیاید.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار