کد خبر: ۹۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:
شهریاری با اشاره به اینکه برنامه ریزی هایی صورت گرفته که طرح حجاب و عفاف در ادارات و دستگاه‌های خوزستان اجرایی شود، گفت: در جهان غرب اندیشکده هایی برای آسیب رساندن به جایگاه زن و خانواده تشکیل شده است.

طرح حجاب و عفاف در ادارات خوزستان اجرایی می‌شودبه گزارش آرانيوز از خوزستان، «بهمن شهریاری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، رسانه را بلندگوی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: دشمنان و تعدادی از افراد نمی‌خواهند رسانه‌ها در استان و یا کشور فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی هایی صورت گرفته که طرح حجاب و عفاف در ادارات و دستگاه‌های خوزستان اجرایی شود، افزود: در جهان غرب اندیشکده هایی برای آسیب رساندن به جایگاه زن و خانواده تشکیل شده و هدف اصلی آن ضربه زدن به پاکدامنی زنان مسلمان و به ویژه در انقلاب اسلامی ایران است.

شهریاری به اجرای طرح حجاب و عفاف در دستگاه‌های اداری اشاره کرد و گفت: این طرح از طرف ستاد کشور ابلاغ شده و در همه دستگاه‌های دولتی اجرایی خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به ساختار نظام مند پوشش‌ها در ادارات دولتی تاکید کرد: حجاب و پوشش باید ساختار و نظمی پیدا کند و هر ساختار و نظم باید یک جایگاه تعریف شده‌ای داشته باشد.

وی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کنونی نیز اشاره کرد و متذکر شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر رسالت‌های متعددی از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر دارد که این امر می‌تواند به عرصه‌های مختلف مثل فعالیت‌های آموزشی، بهداشتی و رسانه ورود کند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار