کد خبر: ۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
به مناسبت دهه کرامت؛
به مناسبت دهه کرامت، جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده شهدا در رشته‌های ورزشی فوتبال‌دستی، دارت، تنیس روی میز و طناب‌کشی در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

به گزارش  آرانيوز  از قزوین، به مناسبت دهه کرامت، جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده شهدا با حضور «محسن آخوندی» مشاور استاندار ،«غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

خانواده‌های شهدا اعم از برادران و خواهران در جشنواره یاد شده، به رقابت با یکدیگر پرداختند و مسئولان از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل کردند.

در مسابقه فرهنگی امام رضا(ع) که سوالاتی از سیره و منش این امام بزرگوار طراحی شده بود، گلشن قاسمی، مرتضی وندایی، عذرا لامعی‌رامندی، محسن مشاطان، معصومه لطیفی، منیره راشدی، محیا کربلایی، خدیجه بهتویی و سکینه صادقی برگزیده این مسابقه شدند.

همچنین در مسابقه دارت خواهران لیلا خلیلی، فاطمه فتاحی و نرگس حاجی‌حیدری و برادران سید مرتضی عبدحسینی، حجت‌الله علی‌اکبری و محمد حمیدی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقه فوتبا‌ل‌دستی تیم امیر خراسانی و مهدی خراسانی مقام اول، تیم حاجیان و شعبانی مقام دوم و تیم افشار و عباسی مقام سوم را از آن خود کردند.

ندا ابراهیمی، آتنا صادقی، پریسا اوسطی، زهرا رجبی، شهره‌بانو دوست‌علی، کلهر، محمدشالی، مددخانی، ورسته و بابا در مسابقه طناب‌کشی خواهران و وحید آذربایجانی، سید مرتضی عبدحسینی، حجت‌الله علی‌اکبری، امیر خراسانی، مهدی خراسانی، حسین خراسانی و خسرو طریقی در مسابقه طناب‌کشی برادران برگزیده شدند.

در مسابقه تنیس خواهران وحدت خمسه، سیده زهرا بیائیان و نرگس وفایی و زینب قزوینی به صورت مشترک و برادران جواد خمسه، محمود طریقی و حسن داودی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

این جشنواره به همت کانون فرزندان شهید استان قزوین و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار