کد خبر: ۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
گروه استان‌ها - نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام با بیان اینکه پروژه‌های ناایمن و پرتخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد گفت: پنج واحد ساختمان در حال احداث در استان وضعیت بحرانی دارند.
۵ ساختمان در حال ساخت ایلام وضعیت بحرانی دارند

مجتبی بیگی در گفت‌وگو با آرانيوز در ایلام ، با بیان اینکه پروژه‌های ناایمن و پر تخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد گفت: پنج واحد ساختمان در حال ساخت در استان وضعیت بحرانی دارند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام گفت: علاوه بر این پنج مورد احصا شده که در وضعیت بحران قرار دارند، متاسفانه پروژه‌های ناایمن و پر تخلف بسیاری در سطح ایلام وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان نظام مهندسی چه اقدامی برای مقابله و پیشگیری از این وضعیت حاد را دارد گفت: متاسفانه سازمان‌های نظام مهندسی تنها اعلام وضعیت و تذکر فنی را برعهده داشته و اختیار توقف پروژه‌ها را ندارند.

 

درخواست پایانی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام از متولیان و اختیار دارندگان توقف پروژه‌های ناایمن آن بود که  برای پیشگیری ازاتفاقات ناگوار مانند متروپل و صیانت از جان هموطنان، توجه به گزارش‌های فنی ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان  را مورد توجه قرار دهند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار