کد خبر: ۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت‌نام 61 هزار و 812 متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: از این تعداد تاکنون 29 هزار و 72 نفر حائزشرایط و 13 هزار و 768 نفر تایید نهایی شده‌اند.

حسینعلی مقصودی امروز در حاشیه جلسه شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با آرانیوز با اشاره به ثبت‌نام ۶۱ هزار و ۸۱۲ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: از این تعداد تاکنون ۲۹ هزار و ۷۲ نفر حائزشرایط و ۱۳ هزار و ۷۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این میان متقاضیان تأیید نهایی شده تا الان ۱۱ هزار و ۱۴۱ نفر افتتاح حساب و هفت هزار و ۲۴ نفر واریز وجه داشته‌اند.

وی افزود: مجموعا در ۲ طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ۸۱ هزار و ۴۳۵ متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۳۷۸ نفر حائزشرایط تشخیص داده شدند و ۱۹ هزار و ۸۸۵ نفر تایید نهایی شدند، همچنین ۱۶ هزار و ۲۳۵ نفر افتتاح حساب کردند و ۱۱ هزار و ۸۱۵ متقاضی واریز وجه داشتند.

مقصودی اضافه کرد: تاکنون برای ۲۹ هزار و ۴۴۸ واحد تخصیص زمین انجام شده است.

وی عنوان کرد: سهم استان از ساخت مسکن ۱۰ هزار واحد در سال است که تاکنون تعهد تخصیص زمین برای سه سال و به میزان ۳۵۰ هزار هکتار فراهم شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار