کد خبر: ۹۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته اما با تمام توان از استاندار کردستان و منصوبانش در استان دفاع کرده تا کشور و استان پیشرفت کند.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان: در انتخاب و انتصابات مدیران هیچ دخالتی نداشته‌ام

به گزارش آرانيوز از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی عصر امروز در دیدار با جمعیت پیشرفت و عدالت استان کردستان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)؛ بر ضرورت دوری از غیبت و بدخواهی دیگران تاکید کرد و  اظهار داشت: عاقل کسی است که به هر کسی برسد، آن فرد را از خود بالاتر بداند.

وی با بیان اینکه این جلسه پیش جلسه‌ای نداشت و تکرار حرف‌ها و نبود انسجام سخنرانان از جمله نقض این‌ نشست بود، گفت: انتظار می‌رفت بیشتر به بحث پیشرفت و عدالت پرداخته می‌شد، اگر می‌خواهیم به کسی برنامه‌های ارائه بدهیم باید مدون، دارای محتوا و از قبل برنامه‌ریزی شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جلساتی که اهم آن دردل باشد، خروجی چندان قابل قبولی نخواهد داشت، تصریح کرد: باید برای حل مشکلات برنامه و راهکار ارائه داد.

وی بر ضرورت دوری از تکرار مطالب تکراری تاکید کرد و افزود: مطالب محتوایی برای حل مشکلات استانی ارائه شود.

پورذهبی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم بزرگترین گناه است، بیان کرد: گرچه شاید مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشته باشد اما در همه بخش‌ها که این‌گونه نیست، رئیس‌جمهور رسما در محضر معظم‌له از پرداخت 54هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته خبر داد که این به معنای کار و تلاش اشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت روراستی افراد و رعایت اخلاق خاطرنشان کرد: بنده در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته اما با تمام توان از استاندار کردستان و منصوبانش در استان دفاع کرده تا کشور و استان پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای حزب‌اللهی باید برنامه و راهکار ارائه دهند، ادامه داد: امیدواریم در دولت سیزدهم کارها به‌خوبی پیش برود، کما اینکه موفقیت دولت دوازهم هم جزو آرزوهایمان بود تا مردم نفس تازه‌ای می‌کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید همه با هم‌امید را به جامعه تزریق کنیم، ابراز داشت: آیت‌الله رئیسی یک فرد مخلص و حرکت و رویکردش بیانگر امیدواری است. امیدواریم با حضور برادران و خواهران انقلابی مشکلات کنونی برطرف و کردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار