کد خبر: ۹۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گروه استان‌ها ـ معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به زیرساخت‌های اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان گفت: هم اکنون بیشتر نانوایی‌های استان بوشهر برای نصب دستگاه کارت خوان و سامانه در عرضه هوشمندسازی آرد و نان آماده شده‌اند.
زیرساخت‌های اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان بوشهر فراهم شد

به گزارش آرانيوز از بوشهر، علی باستین صبح امروز در  نشستی با حضور اعضا کارگروه آرد و نان و مسئولان امور بانکی با اشاره به اینکه این استان آماده اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان است اظهار داشت: سامانه و اپلیکیشن این طرح و تجهیز نانوایی‌های استان به امکانات هوشمند مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرا این طرح خاطرنشان کرد: حدود 69 درصد نانوایی‌های استان از زیرساخت‌های ارتباطی برای اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان برخوردارند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: باید طی 2 هفته آینده، همه نانوایی‌ها آماده نصب دستگاه کارت خوان ویژه عرضه الکترونیک و هوشمند نان باشند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان بوشهر فراهم شد گفت: هم اکنون 604 نانوایی از 877 نانوایی موجود در استان آمادگی کامل برای نصب دستگاه کارت خوان و سامانه عرضه هوشمند نان هستند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهار امیدواری کرد: با اجرا مطلوب این طرح، بوشهر از استان‌های موفق در استفاده از این سامانه و اپلیکیشن در عرضه هوشمندسازی آرد و نان باشد.

باستین مزیت اجرا طرح هوشمندسازی آرد و نان یارانه‌ای را بر شمرد و و با بیان اینکه هوشمندسازی محدودیتی برای خرید نان ایجاد نمی‌کند اضافه کرد: اجرا این طرح علاوه بر جلوگیری از قاچاق آرد و هدر رفت منابع، نقش مهمی در توزیع عادلانه یارانه‌ها در این جلسه حاضرین نظرات اصلاحی خود را بیان و مجری طرح برای اعمال نظرات قول همکاری داد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار