کد خبر: ۹۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
گروه استان‌ها- مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: با مشخص شدن نتایج آزمایشات ژنیتیک در نهایت ۱۴ مسافر در حادثه دلخراش قطار مشهد به یزد جان خود را از دست دادند.
۱۴ نفر در حادثه دلخراش قطار مشهد به یزد جان باختند + اسامی

فریبرز آیتی در گفت‌وگو با آرانيوز در یزداظهار داشت: شب گذشته نتایج ازمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی اصفهان دریافت شد و با توجه به نتایج کسب شده از پروفایل‌ها، هویت تمامی موارد مشخص شده است. 

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد تصریح کرد: تطبیق اجساد در سالن تشریح پزشکی قانونی انجام گرفته و باقیمانده اجساد قابل تحویل خانواده‌ها می‌شود. 

آیتی تصریح کرد با تایید بحث آزمایش ژنتیک کل موارد فوتی‌های این حادثه دلخراش 14 مورد شد که یک مورد در روز اول در طبس تحویل شده است و از 13 مورد باقی‌مانده هشت پیکر روز پنجشنبه تحویل خانواده‌ها شد و باقی‌مانده آن موارد و پنج پیکر دیگر تحویل بستگان می‌شود و کار تحویل اجساد تمام خواهد شد. 

وی گفت: اجساد تحویل آرامستان شده است و جواز دفن اجساد هم صادر شده است و خانواده‌ها برای گرفتن جواز دفن به پزشکی قانونی یزد مراجعه می‌کنند. 

 

مدیرکل پزشکی قانونی یزد با اشاره به اینکه وارد فاز معاینات مصدومین حادثه شدیم گفت: از روز گذشته مصدومان حادثه پذیرش شده و در محل پزشکی قانونی یزد کارهای آنها در حال انجام است. 

وی کل جانباختگان این حادثه جمعاٌ 14 نفر اعلام می شود و اسامی آن‌ها به این شرح است: خانم مهری ساکت یزدی فرزند محمود، خانم مرضیه ساکت یزدی فرزند، خانم فرزانه آخوندی دهج فرزند منصور، خانم فاطه چوبداری فرزند احمد، خانم زینب ابراهیمیان فرزند علی، اکرم دهقان بنادکوکی فرزند رمضان، ابوالفضل زارع ارنانی فرزند قاسم، آقای کیان زارع فرزند ابوالفضل، خانم عزت آخوندی فرزند امیر، خانم فاطمه رحیمی فرزند محسن، کبری میرزایی دهج فرزند یداله، یکتا کلانتری زاده فرزند محسن، خانم منیژه میرجلیلی فرزند محمدحسین و خانم فاطمه بمانی هنزایی فرزندعلی هستند. 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار