کد خبر: ۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان با حضور تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.
قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان خراسان شمالی راه اندازی شد

ابوالقاسم اکبری در گفت‌وگو با آرانيوز در بجنورد اظهار داشت: هدف اصلی آموزش و پرورش در دوران مدیریت جدید در دولت سیزدهم٬ آوردن تمام استعدادهای نظام تعلیم و تربیت به کف میدان آموزش کشور است.

وی افزود: نخستین استانی هستیم که قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان با حضور تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به هدف تعلیم و تربیت برای تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی٬ گفت: 188 هزار دانش آموز و 20 هزار هنر آموز در مجموعه آموزش و پرورش استان تحصیل می‌کنند که این امانت‌ها باید با نگاه تربیتی در مدارس آموزش ببینند.

اکبری تصریح کرد: در المپیاد مرحله اول دانش آموزشی٬ 365 دانش آموز در رشته‌های مختلف گام اول را طی کردند که به مرحله دوم راه یافتند. 7 دانش آموز استان صاحب عناوین برتر در المپیادهای سال گذشته شدند که موجب افتخار است.

 

وی گفت: دانش آموز برتر استان امسال به المپیاد دانش آموزی کشور ایتالیا اعزام می‌شود. یقین داریم سایر دانش آموزان استان هم در المپیادها افتخار آفرینی می کنند. همچنین 13600 معلم استان هم خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید با قوت و دانش و مطالعه بیشتر آماده می‌کنند. 402 معلم استان اثرات پژوهشی خود را ارائه کردند که 6 نفر در ارزیابی کشوری صاحب اثر برتر شدند. از 10 معلم برتر کشوری یک معلم اهل خراسان شمالی است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار