کد خبر: ۹۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب بالاترین رتبه توسط این دانشگاه در ارائه خدمات میز ارتباطات مردمی بیست و چهارمین سفر هیات دولت خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی حایز بالاترین رتبه ارائه خدمات میز ارتباطات مردمی بیست و چهارمین سفر هیات دولت گردید

به گزارش آرانیوز  استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: بر اساس نتایج نظارت بر عملکرد محتوایی دستورات نمایندگان تام الاختیار وزرا و معاونین رئیس جمهور، مستقر در میز خدمت ستادهای ارتباط مردمی سفر استانی چهارمحال و بختیاری مورخ ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه با کسب امتیاز ۹۵، حائز بالاترین رتبه گردید.

وی تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده از طریق سایت دانشگاه و کانال های فضای مجازی، طی این دو روز حجم بالایی از مراجعات مردمی به دانشگاه انجام و ضمن تکمیل دقیق فرم های متقاضیان، مطالبات این عزیزان بطور حضوری در جمع نمایندگان وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاهی مطرح و در اسرع وقت با صدور دستور و ثبت در سامانه سامد و صدور کد رهگیری برای تسهیل و تسریع روند پاسخ گویی به مردم، درخواست ها به واحدهای مربوطه ارجاع گردید.

درخشان گفت: در میز ارتباطات مردمی ضمن حضور دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، آتشکا ریاست اداره مرکز جذب امور هیئت علمی، دکتر چراغی کارشناس امور پرستاری و احسان دوست رئیس دفتر معاونت آموزشی وزارت متبوع، نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان مطالبات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر های مردم از متولیان حوزه سلامت استان قرار گرفتند.

وی در ادامه به حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در شهرستان فارسان اشاره داشت و افزود: دکتر کریمی و هیات همراه وی ضمن نشست با فرماندار شهرستان فارسان و اعضای شورای تامین شهرستان و بررسی مسائل حوزه سلامت شهرستان، از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باباحیدر بازدید و ضمن عرض خداقوت و دیدار و گفت و گو با پرسنل و ارزیابی نحوه ارائه خدمات در این مرکز از زمین تخصیص یافته به مرکز درمان بستر شهر باباحیدر بازدید بعمل آورد.

گفتنی است، چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۱ میزبان بیست و چهارمین سفر ریاست جمهوری و هیات همراه وی بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار