کد خبر: ۸۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
گروه استان‌ها ـ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت جایگاه‌داران منتشر شده، صحت ندارد و برنامه‌ای پیرامون این موضوع در دستور کار نیست.
حذف کارت سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

به گزارش آرانیوز از شیراز،  اسدالله طاهری اظهار داشت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت نداره و روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است؛ ضمن آنکه قرار نیست از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی در خصوص نرخ بنزین گرفته نشده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص تکذیب می‌شود، گفت: تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نمی‌شود و قیمت بنزین یارانه‌ای 1500 تومان و بنزین آزاد نیز همچنان 3000 تومان خواهد بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: هیچ‌کدام از جایگاه‌ها اجازه تغییر قیمت بنزین را ندارند، اگر جایگاهی چنین کاری انجام دهد با جدیت برخورد خواهیم کرد، بنابراین مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.

 

طاهری با تاکید بر اینکه سیستم سوخت‌رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده و هرگونه تغییر و تحول از سوی شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام خواهد شد، گفت: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر موردی مشاهده شد مردم آن را به سامانه 09627 گزارش دهند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار