کد خبر: ۸۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی از فعالیت اکیپ‌های بازدید و رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر در استان خبرداد.

فعالیت اکیپ‌های بازدید و رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر در آذربایجان‌غربی

به گزارش آرانیوز آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، در پاسخ به روشن بودن برخی از لامپ‌های معابر در طول روز، علت آن را معیوب شدن تجهیزات قطع و وصل اتوماتیک روشنایی‌ها همچون دستگاه‌های ساعت فرمان نجومی یا فتوسل‌ها اعلام کرد.

کیامهر با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی، همه روزه نسبت به بازدید و سرویس و نگهداری این تجهیزات در سطح کل استان اقدام می‌کنند، افزود: با عنایت به الکترونیکی بودن این تجهیزات، احتمال معیوب شدن همیشه وجود دارد لذا از شهروندان محترم استان انتظارمی رود در صورت مشاهده روشن بودن لامپ‌ها در روز، با شماره تلفن ۱۲۱ تماس حاصل و با فشردن عدد ۲، مراتب را به مرکز فوریت‌های برق استان اطلاع داده و خدمتگزاران خود در صنعت برق استان را یاری نمایند.

کیامهر در ادامه افزود: طبق ابلاغ شرکت توانیر وظیفه داریم روشنایی معابر را در سطح استان مدیریت کنیم تا تمامی مناطق، از یک استاندارد نوری یکسان برخوردار باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن تعدیل روشنایی معابر بصورت یک در میان، بخشی از لامپ های روشنایی معابر در سطح استان با لامپ های LED که کیفیت نور بهتر و مصرف کمتری دارند تعویض شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار