کد خبر: ۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
گروه استان‌ها- رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه ۱۱ مصدوم این حادثه شب گذشته در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری شده بودند گفت: آخرین بیمار نیز که در بیمارستان طبس مانده بود تا ساعتی دیگر به استان منتقل می‌شود.
۱۱ نفر از حادثه‌دیدگان قطار در یزد تحت درمان هستند/ آخرین بیمار تا ساعتی دیگر به استان منتقل می‌شود

احمد دهقان در گفت‌وگو با آرانيوز از یزد، ضمن تسلیت حادثه غمناک خروج ریل قطار به مردم استان یزد اظهار داشت: بیماران شب گذشته به استان یزد اعزام شده بودند و ما در موقعیت فعلی 11 مصدوم در بیمارستان شهید رهنمون یزد داریم که حال عمومی همه عزیزان خوب است.

وی گفت: یک بیمار هم که در بیمارستان طبس مانده بودند تا یک ساعت دیگر به استان یزد منتقل می‌شود و در نهایت ما از این حادثه 12 مصدوم داریم که همه در بیمارستان شهید رهنمون یزد مستقر می‌شوند و به مرور زمان مرخص خواهند شد.

 

رئیس سازمان اورژانس استان یزد از مردم خواست با حفظ خون‌سردی به سیستم بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اعتماد کامل داشته باشند.

وی افزود: تمام نگرانی ما مداوا کردن مجروحین و مصدومان حادثه در شهر خودمان است از داغداران هم خواهشمند هستیم صبوری نمایند امیدواریم تشخیص هویت هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد و به خانواده‌ها اعلام شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار