کد خبر: ۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
رئیس جمهور خبر داد؛
حجت‌الاسلام «رئیسی» در جریان سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری، گفت: خدمت‌رسانی به مردم از اهداف سفر‌های استانی است و در این سفر نیز نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، خواهد شد.

به گزارش آرانيوز از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنج‌شنبه) در راستای سفر استانی خود و اعضای هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از اهداف سفر‌های استانی است و در این سفر نیز نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: طبیعت بکر، زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد، از جمله ظرفیت‌های این استان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند که اعتبارات خوبی نیز برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار