کد خبر: ۸۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در همدان به مناسبت هفته محیط زیست از منطقه حفاظت شده خانگرمز بازدید و با محیط‌بانان و جمعی از پرسنل حفاظت محیط زیست استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
- اخبار استانها -

به گزارش آرانيوز از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی به مناسبت هفته محیط زیست از منطقه حفاظت شده خانگرمز بازدیدکرد وی در این بازدید یک روزه خود با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط محیط‌ بانان، در حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست، یادآور شد: محیط‌بانی از جمله مشاغل سختی‌ است که متاسفانه کمتر به شاغلان این عرصه توجه می‌شود و لذا نیازمند حمایت بیشتر از این عزیزان توسط مسئولان مربوطه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای حفظ محیط زیست قائل است، گفت: حفظ محیط زیست از مهمترین آموزه‌های دینی در اسلام به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه استان همدان آماده همکاری در عرصه نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست و صیانت از منابع طبیعی هستند.

گفتنی است منطقه حفاظت شده خانگرمز با وسعت بیش از 9 هزار هکتار در فاصله 30 کیلومتری شهرستان تویسرکان و در سمت جنوب‌غربی همدان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار