کد خبر: ۸۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
گروه استان‌ها - رئیس جمهور گفت: بنای ما این است یک نگاه جدی به پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم، در استان چهارمحال و بختیاری نیز مانند استان‌های دیگر کشور ما شاهد پروژه‌های نیمه تمام هستیم که مردم را رنج می‌دهد.
رئیسی در چهارمحال و بختیاری: نگاه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام داریم/ طرح‌های آبرسانی تا پایان سال به سرانجام می‌رسد

به گزارش آرانيوز از شهرکرد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پس از ورود به استان چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه شهرکرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرض سلام و ادب و احترام به 2500 خانواده شهید استان چهارمحال و بختیاری و ادای احترام دارم به 7000 هزار جانباز و ایثارگر عزیز این استان، نسبت به همه مفاخر و نام‌آوران این استان ادای احترام دارم.

وی ادامه داد: این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد، از جمله طبیعت بکری که در این استان وجود دارد، همچنین زمینه‌های بسیاری در کشاورزی، دامداری و گردشگری که در این استان وجود دارد، از همه بالاتر نیروی انسانی مستعدکارآمد به ویژه تحصیل‌کردگان که در این استان کم نداریم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ارزشمند این استان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برای توسعه‌یافتگی استان چهارمحال و بختیاری، نگاه به این ظرفیت‌ها می‌تواند مشکلات استان را حل کند، زیبنده این استان و مردم بسیار عزیز و غیور این استان نیست که شاهد بیکاری و محرومیت و فقر در این استان باشیم.

رئیسی با اشاره به اینکه حتما مشکلات این استان می‌تواند با کمک مسئولان خود استان و با مشارکت مردم خود استان مرتفع شود، گفت: ما امیدوار هستیم که با همت خود مردم و خدمت‌گزاری دولت این کار دنبال شود، چرا که هدف از سفرهای استانی، نهضت خدمت رسانی به مردم است.

رئیسی عنوان کرد: بنای ما نیز این است یک نگاه جدی به پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم، در این استان نیز مانند استان‌های دیگر کشور ما شاهد پروژه‌های نیمه تمام هستیم که مردم را رنج می‌دهد، پروژه‌ای سال‌ها پیش شروع شده و همچنان مانده است و مردم انتظار دارند پروژه‌ها و طرح‌ها به یک سامان و نتیجه‌ای برسد.

رئیس جمهور ادامه داد: بعنوان مثال طرح‌های آبرسانی که در این استان داریم،  برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال جاری به یک نتیجه قطعی برسد و مردم در جریان قرار گیرند، همچنین موارد دیگری که در این استان وجود دارد، این‌ها برنامه‌ریزی شده و اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و همه عزیزان در بخش پایانی سفر که شورای اداری استان است، مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا هم مردم در جریان قرار گیرند، اصحاب رسانه در جریان قرار گیرند و مدیران نیز خودشان را موظف بدانند که این طرح‌ها را به نتیجه برسانند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار