کد خبر: ۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
باحکم سرافراز؛
طی حکمی از سوی ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی،‌ مهران جلایی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خلیج فارس منصوب و پیش از ظهر امروز با حضور معاون امور استان های این سازمان در بندرعباس معرفی شد. کمالی 6 سال مدیرکل صدا و سیمای هرمزگان بود

یک مدیرکل صدا و سیما در جنوب غرب کشور منصوب شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه هرمزگان )

معاون امور مجلس و استان های سازمان صداوسیما گفت: امروز دنیا تحت تاثیر شدید رسانه ها قرار دارد و قدرت در دست رسانه هاست.

حجت الاسلام موسوی مقدم امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس در بندرعباس افزود: بسیاری از رسانه های غربی که زیرنظر صهیونیست ها و استکبار جهانی قرار دارند سعی در بزرگ کردن و وارونه کردن حقایق دارند.

وی گفت: موضوعات پر اهمیتی که به نفع آنها نیست نیز با قدرت رسانه ای خود،کوچک جلوه می دهند.

معاون امورمجلس و استان های سازمان صداوسیما افزود: این جنگ رسانه ای ، جنگ بین رسانه هایی است که می خواهند اخلاق گرا باشند با رسانه هایی که دروغ پایه تحلیلشان است.

حجت الاسلام موسوی مقدم گفت: در کشور ۱۱۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی محلی ، ملی و بین المللی با ۳۳ زبان محلی و ملی بین المللی وجود دارد که از نظر کمیت قابل قیاس با جهان نیست اما بر اساس اصول اخلاقی رفتار می کنند.

وی از مسئولان هرمزگان خواست تا سند توسعه استان را در اختیار صداوسیما قرار دهند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صداوسیما گفت: پوشش دیجیتال در هرمزگان درمقایسه با استان های دیگر خوب است ولی باید زیرساخت ها فراهم شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم افزود: شبکه های استانی درخدمت فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن منطقه است و ماموریت رسانه تقویت این ظرفیت هاست.

وی گفت: در مناطق مرزی اولویت ها به علت وجود تنوع قومی و مذهبی مضاعف است که نقطه اتصال بین این فرهنگ های متفاوت رادیو و تلویزیون است.

مدیرکل صداوسیمای جدید صداو سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: نمی گذاریم در جنگ رسانه ای واژه شکست معنا پیداکند.

مهران جلایی افزود: با توانمندی که در مردم هرمزگان بویژه هنرمندان پرتلاش وجود دارد سعی در ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه های شبکه استانی داریم.

مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: در مدت ۶ سال تصدی در این سازمان شمار مخاطبان سیما از تابستان ۸۸ از ۴۱ درصد در تابستان ۹۴ به ۶۲ درصد رسیده است که ۲۱ درصدی افزایش دارد.

وحید کمالی افزود: پوشش ۸۸ درصدی شبکه دیجتال در استان، پوشش کامل و پخش زنده مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورا و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، راه اندازی کاروان انقلاب با استقبال ۳۰ هزار بیننده در هر شب، تولید آثار فاخر و مهم ، پوشش جمع خوانی قران کریم اهل سنت، پوشش رزمایش های ملی ، ارتباط زنده همزمان ۱۴ شهرستان با استودیو با حضور رئیس جمهور،برگزاری هفدهمین جشنواره تولیدات صداو سیما در بندرعباس از مهمترین عملکرد این مرکز در مدت ۶ سال بوده است.

وی گفت: هرمزگان جز محدود استان هایی است که شبکه HD در برخی نقاط آن پخش می شود.

مهران جلایی به مدت ۳ سال بعنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز خلیج فارس معرفی شد و از خدمات وحید کمالی قدرانی شد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار