کد خبر: ۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
دادستان همدان گفت: با توجه به مشاهدات میدانی و مشخص شدن ناپایداری و عدم ایمنی تعدادی از ساختمان‌ها، دستور لازم با هدف رفع خطرات احتمالی و ایمن‌سازی به دستگاه‌های متولی داده شد.

به گزارش آرانیوز از همدان؛ حسن خانجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی خود از پاساژ قائم طی هفته گذشته اظهار کرد: پس از بازدید دستور لازم به منظور بررسی ایمنی، مشکلات حوزه‌های آب و فاضلات و زیربنایی سازه، با هدف حمایت از حقوق عامه به دستگاه‌های متولی داده شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ نفر در این پاساژ فعالیت دارند گفت: در مکاتبه‌ای به فرماندار همدان اعلام کردیم ظرف دو ماه با برگزاری جلسه‌ای با حضور امور آب و فاضلاب، شهرداری، نظام مهندسی و نیز دعوت از مالکان اصلی و سرقفلی؛ مشکلات احصاء و راهکارهایی برای ایمن سازی و افزایش مقاومت هر چه سریعتر ساختمان ارائه شود.

دادستان همدان افزود: در حال حاضر جلسه مربوطه توسط فرماندار با حضور دیگر دستگاه‌های ذیربط در ارتباط با رفع مشکلات برگزار شده است.

وی گفت: در تذکری به معاون عمرانی استاندار هم گفته شد که به همه شهرداری‌ها ابلاغ شود تا با بررسی کامل تمام سازه‌ها، بناها و ساختمان های موجود، چنانچه برای شهروندان خطراتی محتمل است و یا آن سازه ها ناپایدار هستند، در اسرع وقت رفع خطر شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار