کد خبر: ۸۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
گروه استان‌ها- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد شدید و رگبار محلی در استان گفت: بر این اساس احتمال لغزندگی سطح جاده، آب گرفتگی، خیزش گرد و خاک ،کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان وجود دارد.
شاخص کیفیت هوای اصفهان افت خواهد کرد

به گزارش آرانیوز ازاصفهان، محمدرضا رفیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد شرایط آب و هوایی اصفهان اظهار داشت: از امروز تا چهارشنبه 18 خردادماه 1401 در استان رگبار و رعد و برق به صورت محلی، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک همراه با کاهش دید در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط جوی فوق در بیشتر مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان حاکم است، افزود: بر این اساس احتمال لغزندگی سطح جاده، برخورد صاعقه، آب گرفتگی و روان آب موقتی به صورت محدود، خیزش گرد و خاک به صورت محلی،کاهش کیفیت و افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها در نیمه شمالی، شرقی و مرکزی استان وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که در هنگام تردد احتیاط لازم صورت بگیرد و از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود و تدابیری برای استحکام سازه‌های موقت در نظر گرفته شده و همه گروه‌‌های سنی به ویژه افراد آسیب‌پذیری‌های از تردد غیر ضروری در شرایط گرد و خاک بپرهیزند.‌‎‌

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار