کد خبر: ۸۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
گروه استان‌ها- معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: ساعات کاری ادارات استان مرکزی از ۲۱ خرداد تغییر می‌یابد.
ساعات کاری ادارات استان مرکزی تغییر می‌کند

به گزارش آرانيوز از اراک، در آستانه فصل گرم سال و تابستان براساس تصویب هیئت وزیران تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور موظف شدند تا میزان مصرف برق خود را به نسبت سال قبل بالغ بر 30 درصد در ساعات اداری کم کرده و کاهش دهند.

این درحالیست که تغییر ساعات اداری فعالیت دستگاه‌ها یکی از اقداماتی است که به منظور کاهش مصرف برق در طول سال‌های اخیر صورت می‌گیرد و در استان مرکزی نیز همانطور که استاندار مرکزی در جلسه هماهنگی گذر از پیک مصرف برق استان مرکزی اعلام کرد، در زمینه تغییر ساعات اداری برای گذر از پیک بار مصرف تابع دستورات کلان است و تغییر ساعات کاری در ادارات استان از شنبه هفته آینده درنظر گرفته می‌شود.

"سیدمجتبی آل‌یاسین" معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وضعیت ساعات کاری ادارات استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن تابستان و در راستای تلاش برای کاهش و صرفه‌جویی در مصرف برق، از شنبه پیش‌رو یعنی بیست و یکم خرداد کارکنان باید از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 6.30 صبح در محل کار خود حاضر باشند.

وی افزود: براین اساس ساعت کار کارکنان از روز شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 6.30 تا 13.30 خواهد بود و در روز پنجشنبه نیز ساعت فعالیت کارکنان بین 6.30 تا 12.30 اعلام شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: باتوجه به محدودیت‌ها منابع و افزایش مصرف برق در ایام گرم سال، انتظار داریم مردم باتوجه به اهمیت موضوع، با مصرف بهینه برق، مسئولان را در مدیریت صحیح مصرف برق یاری کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار