کد خبر: ۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
گروه استان‌ها- استاندار بوشهر مدیریت مصرف را بهترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از مشکلات در حوزه تأمین آب و برق دانست و گفت: برای حل مشکلات تأمین آب و برق استان، کارگروه تخصصی تشکیل شود.
استاندار بوشهر: کارگروه تخصصی حل مشکلات آب و برق در استان تشکیل شود

به گزارش آرانيوز از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در  نشست با فرمانداران و مدیران آب و برق استان بوشهر با تأکید بر حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاها اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل گرما قرار داریم آب و برق در این فصول بیش از ماه‌های دیگر سال مصرف می‌شود که حل مشکلات مردم باید در اولویت قرار بگیرد.

وی باتأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکل تأمین آب و برق تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص گرما، کارگروه تخصصی در سطح شهرستان‌های استان به صورت مستمر تشکیل شود و حل مشکلات آب و برق را با جدیت پیگیری و برطرف کند.

استاندار بوشهر با تأکید بر حذف انشعابات آب و برق غیرمجاز افزود: مسدود کردن چاه‌های آب غیرمجاز با حکم قضایی باید در اولویت و در دستور کار قرار داشته باشد.

محمدی‌زاده با تأکید بر مدیریت مصرف آب و برق برای گذر از مشکلات و بحران‌‌ها در حوزه آب و برق خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف بهترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از مشکلات در حوزه تأمین آب و برق است و در این راستا دستگاه‌های اجرایی و مشترکان در همه بخش‌ها، قبوض آب و برق مصرفی را به‌موقع پرداخت کنند.

 

وی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه اجرا طرح‌های مختلف برق‌رسانی و آبرسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از احداث و راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید برق از جمله طرح‌های احداث نیروگاه‌های خورشیدی و پروژه‌های تولید آب شرب و کشاورزی حمایت ویژه می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار