کد خبر: ۸۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
گروه استان‌ها ـ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم گفت: تمام ادارات در سطح استان قم، ملزم به اجرای ساعات کاری اعلام‌ شده در ماه‌های گرم سال هستند، مگر اینکه از ژنراتور استفاده کنند و تولید برق داشته باشند.
ساعت کار ادارات دولتی در استان قم ابلاغ شد

به گزارش آرانيوز از  قم، سید مهدی قریشی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات دولت با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پیک مصرف برق و ضرورت حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور، ساعت کار ادارات دولتی در استان قم ابلاغ شده است تا دستگاه های دولتی به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف برق، فعالیت نداشته باشند.

وی با اشاره به مجوزی که به استانداران در این زمینه داده شده است، بیان کرد: بر اساس ابلاغ استاندار قم، ساعات کار ادارات در استان از ساعت 7 تا 13:30 اعلام شده است.

 

قریشی تصریح کرد: برخی از دستگاه ها مانند شهرداری با توجه به اینکه دستگاه خدمات رسان هستند و بیشتر ارباب‌رجوع‌های آنان از ابتدای صبح به این ادارات مراجعه نمی کنند، به خاطر افزایش خدمات‌رسانی این دستگاه ها به مردم؛ ساعت کار این گونه دستگاه ها، مشروط به اینکه از ساعت اعلام شده، از دیزل ژنراتور برق استفاده کنند؛ با فعالیت این گونه دستگاه ها پس از ساعت 13:30 موافقت شده است.

وی ادامه داد: همچنین به شرکت برق استان، به عنوان ضابط این موضوع، اعلام شده است تا اگر دستگاهی این مساله را رعایت نکرد، برق آن دستگاه و همچنین برق دستگاه های پرمصرف قطع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با اشاره به زمان برگزاری امتحان های دانشگاه ها اظهار داشت: دانشگاه ها تا پایان زمان اعلام شده برای برگزاری امتحانات دانشجویان، می توانند طبق ساعات زمان برگزاری امتحانات، به فعالیت خود ادامه دهند.

قریشی خاطرنشان کرد: این ساعت کاری، از 16 خردادماه جاری شروع شده است و تا 31 مردادماه امسال ادامه دارد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار