کد خبر: ۸۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
گروه استان‌ها - استاندار کردستان با اشاره استقبال گسترده از سرود سلام فرمانده گفت: پویش سلام فرمانده زمینه تقدیم‌پرچم انقلاب به دستان حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرده است.
استاندار کردستان: سلام فرمانده زمینه‌ای برای تقدیم پرچم انقلاب به دستان حضرت ولی عصر(عج) است

به گزارش آرانيوز از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در اجتماع بزرگ سلام فرمانده که با حضور مسئولان، دهه نودی‌ها و خانواده‌های آنان در سالن آزادی مرکز استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آغاز رهبری مقام معظم رهبری اظهار داشت: این اجتماع باشکوه نماد و سنبلی برای اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر و زمینه‌سازی برای تقدیم پرچم انقلاب به دستان حضرت ولی عصر(عج) است.

وی گفت: امروز همه عالم می‌دانند که انقلاب به واسطه رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید و با رهبری حکمیانه امام خامنه‌ای از گردنه‌های سخت و پر پیچ و خم عبور کرده و روز به روز به عزت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی با پویش سلام فرمانده اعلام آمادگی کرده که انقلاب را به مقصد اصلی خواهند رساند.

وی با بیان اینکه همه ما بسیجی‌وار و به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) در میدان خواهیم‌ ماند، عنوان کرد: جا دارد از حضور باشکوه این نوجوانان عزیز در این مراسم تقدیر و تشکر کنم.

زارعی‌کوشا افزود: سلام فرمانده امروز هیجان زیادی بین امه خانواده‌ها ایجاد کرده که جای بسی افتخار و خوشحالی است.

 

بازخوانی سرود سلام فرمانده توسط والدین و دهه نودی‌ها و اجرای مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم بود که به صورت زنده از شبکه رسانه ملی و استانی پخش شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار