کد خبر: ۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت آذربایجان‌غربی گفت: امسال شاهد گازدار شدن ۳ شهر استان خواهیم بود.

امسال، سه شهر دیگر آذربایجان‌غربی به شبکه گاز متصل می‌شوند

به گزارش  آرانيوز  آذربایجان‌غربی، حسن احمدپور ، با اشاره به در دست اجرا بودن گازرسانی به چهار شهر میرآباد، خلیفان، زرآباد و قطور در استان، افزود: میرآباد که سخت‌ترین پروژه فعلی شرکت گاز آذربایجان‌غربی است هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد در حال اجراست و هم اینک عملیات تکمیلی باقیمانده خط تغذیه آن به طول تقریبی ۳۰۰۰ متر اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به میرآباد، این پروژه طی هفته دولت سال‌جاری به مرحله بهره برداری برسد.

رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت آذربایجان‌غربی درباره پروژه گازرسانی به شهر خلیفان مهاباد هم گفت: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و در مرحله نصب شیرهاست و امیدواریم گاز این شهر نیز بعد از اتمام تست‌های مورد لزوم در هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری برسد.

احمدپور با بیان اینکه پروژه شهر زرآباد خوی هم تقریبا به اتمام رسیده و در آستانه بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با روشن شدن مشعل این شهر، ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی همچنین با اعلام اینکه عملیات اجرایی خط انتقال قطور خوی با حدود ۲۰ کیلومتر مسیرسازی و حدود ۳۵۰۰ متر عملیات جوشکاری در حال انجام است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه ان‌شاءالله در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار