کد خبر: ۸۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
گروه استان‌ها - معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تدوین سند تحول کشور در ۳۷ موضوع گفت: این سند در حوزه بانک، بیمه، صادرات، واردات، کشاورزی، صنعت و معدن تدوین و عملیاتی شده است.
معاون رئیس جمهور: سند تحول کشور در ۳۷ موضوع اصلی تدوین و عملیاتی شد

به گزارش آرانیوز از دشتستان، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه دشتستان با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر آشنا شدن جوانان با شخصت، شجاعت، مجاهدت و دکترین امام راحل تأکید کرد و اظهار داشت: وصیتنامه امام راحل که در ابعاد و حوزه‌های گوناگون نوشته شده مسئولان و مردم به آن توجه کنند و در آن مسیر حرکت کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحول در جهان شد افزود: داشتن غیرت دینی، مبارزه با طاغوت، ظالم، استکبار و احیا فرهنگ دینی از دستورات و سفارشات امام راحل است که باید به این ارزش‌ها توجه ویژه شود.

حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر منویات امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کند افزود: دولت آیت‌الله رئیسی افتخار دارد در مسیر ترسیم شده امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کند و ایجاد تحول در همه حوزه‌ها در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه دولت در مسیر عدالت حرکت می‌کند تصریح کرد: در دهه اخیر هر چند ضریب دینی افزایش یافته ولی فاصله طبقاتی در جامعه گسترش یافته که این مهم به سبب توجه نکردن به وصایای امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی امور در دست نااهلان قرار داشت افزود: برخی از نااهلان با سوءاستفاده از موقعیت‌ها و ایجاد رانت مشکلات مردم را افزایش دادند و چوب این سوء‌استفاده‌ها بر سر مردم به ویژه افراد محروم و مستضعف خورده شده است.

حسینی ریل‌گذاری دولت سیزدهم را به نفع مردم و اجرا عدالت دانست و گفت: مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است چراکه روند قبلی در ارز ترجیحی ضمن اینکه مشکلات اقتصادی جامعه را افزایش می‌داد فاصله طبقاتی گسترش می‌یافت و فقر مطلق در جامعه بیشتر می‌شد.

وی از تدوین سند تحول کشور در 37 موضوع خبر داد و گفت: این سند در حوزه بانک، بیمه، صادرات، واردات، کشاورزی، صنعت و معدن تدوین و عملیاتی شده است.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور اقدامات حوزه سیاست خارجی را برشمرد و افزود: تاکنون اقدامات مهمی در ارتباط با کشورهای منطقه برقرار و این مهم سبب افزایش چند برابری صادرات شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار