کد خبر: ۸۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
گروه استان‌ها - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان گفت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در همه شهرهای ۴۰ گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.
مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در همه شهرهای ۴۰ گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌‌وگو با آرانيوز در بوشهر با گرامیداشت 14 و 15 خرداد به جایگاه مهم حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) خورشید فروزان و بی غروب است که با طلوع آن هزاران چشمه نور در زندگی ملت‌‌ها جوشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با  بیان اینکه اندیشه و راه امام راحل همیشه زنده و جاوید است گفت: جهاد تبیین در معرفی شخصیت امام راحل به نسل کنونی با توجه به اهداف و دسیسه دشمنان یک ضرورت است.

وی اعتماد به جوانان و میدان به آنان را یکی از تأکیدات امام راحل دانست و تصریح کرد: حضرت امام (ره) در همه عرصه‌ها به جوانان میدان دادند و اعتماد کردند که این سیاست باید در جامعه جاری و ادامه داشته باشد.

امام جمعه موقت بوشهر، قیام خونین 15 خرداد 1342 را از مهمترین حوادث تعیین کننده و تاریخ ساز دانست و خاطر نشان کرد: این قیام نشان دهند پیوند مردم با روحانیت و نقطه عطف حرکت انقلابی مردم ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر باتأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره قیام 15 خرداد گفت: این روز به عنوان مهمترین فصل خونین مبارزه ملت مسلمان ایران و مبدأ نهضت اسلامی مسئله ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام جمالی از برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم 15 خرداد در همه شهرهای 40 گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و جلسات هم‌اندیشی با عنوان بزرگداشت امام (ره) و شهدای 15 خرداد را جمله برنامه‌های این ایام دانست و افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در مرکز استان بوشهر شامگاه جمعه 13 خرداد در مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار می‌شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار