کد خبر: ۸۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
در قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی نزاجا؛
در آستانه فرا رسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد جلسه آگاه سازی سیاسی و جهاد تبیین ویژه فرماندهان و کارکنان پایور قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در سالن همایش این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش آرانيوز از قزوین، «عباس کاظمی» فرماندار شهر قزوین  ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم آگاه سازی سیاسی و جهاد تبیین در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین با اشاره ویژگی‌ها و وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا اظهار داشت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران داشتن رهبری الهی و متکی بر خواست و اراده مردم می باشد.

وی افزود: ملت ایران ارتباط قلبی عمیقی با شعارها و مفاهیم انقلاب اسلامی دارند، مفاهیم و شعارهایی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همیشه درخشان و زنده هستند و هرگز بی مصرف و بی فایده نخواهد شد چرا که این شعارها با فطرت پاک انسان های آزادیخواه سرشته است.

فرماندار شهر قزوین خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران متکی بر سلاح نبود، متکی بر قدرت های استکباری جهانی نبود، متکی بر قشر خاصی نبود بلکه متکی بر خداوند و توده مردم می باشد و همین ویژگی ها کشتی انقلاب را در طول این چهل سال از سهمگین ترین موج ها به سلامت عبور داده است.

وی با اشاره به پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تشریح کرد: در عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام توانستند با تکیه بر امدادهای غیبی و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال و با دست خالی با دشمن بعثی بجنگند و خرمشهر را آزاد کنند و حیثیت و آبروی استکبار جهانی را لگدمال کنند .

فرماندار شهر قزوین ادامه داد: در خرمشهر اقتصاد نیز امروزه می توان با مقاومت حداکثری، فشار حداکثری دشمن را به خفت و خواری برای آنان تیدیل کرد.

وی با اشاره به اقتصاد ورشکسته کشورهایی که اقتصاد آنان وابسته به اقتصاد آمریکاست خاطرنشان کرد: خرمشهر اقتصاد را نمی توان با سازش درمان و آزاد کرد بلکه خرمشهر اقتصاد را تنها با فرهنگ مقاومت، پایداری و ایستادگی و تکیه به توان و استعدادهای داخلی ساخت و کشور را آباد کرد.

فرماندار شهر قزوین ادامه داد: اگر ما بتوانیم خرمشهر اقتصاد را در اختیار بگیریم دیگر آبرویی برای استکبار باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به جنایت های آمریکا در کشورهای منطقه تحت سلطه تشریح کرد: استکبار جهانی با شعارهای جذاب حقوق بشری به کشورهای تحت سلطه خود نفوذ کرده و زیرساخت های آنان را نابود و ثروت ملت ها را غارت کرده است.

فرماندار شهر قزوین ایران اسلامی امروز را الگوی مناسبی برای سایر کشورها دانست و خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب خط بطلان بر فرهنگ استعمار کشید و فرهنگ مقاومت را ارائه و تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در هیچ مقطعی، لحظه ای از دشمنی با ملت ایران دست نخواهند کشید، تبیین کرد: امروزه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه استقلال، آزادی و مقاومت آرزوی بسیاری از ملت هاست.

فرماندار شهر قزوین با اشاره به شعار سال ادامه داد: اشتغال و حل مسئله تورم فقط با اصلاح یارانه ها و سرمایه گذاری در حوزه تولید حل خواهد شد.

فرماندار شهر قزوین در پایان سخنانش با اشاراه به اقدامات دولت انقلابی در حوزه اصلاح یارانه ها گفت: به دولتمردان اعتماد کنید و به آینده امیدوار باشید و بر اساس اموزه های قرآنی، هر ملتی که ایستادگی و مقاومت کند قطعا پیروز خواهد شد و این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار