کد خبر: ۸۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: عبور بیش از یک‌‌میلیون زائر از همدان ظرفیتی است که می‌توان در عرصه معنوی، در حوزه تحقق جهاد تبیین و رشد مسائل اقتصادی از آن به نحو احسن بهره برد.

حضور زائران اربعین در استان همدان، ظرفیت عظیمی استبه گزارش آرانيوز از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در دیدار با اعضای ستاد مردمی اربعین حسینی استان اظهار داشت: عبور بیش از یک‌‌میلیون زائر از همدان ظرفیتی است که می‌توان در عرصه معنوی، در حوزه تحقق جهاد تبیین و رشد مسائل اقتصادی از آن به نحو احسن بهره برد.

وی با بیان اینکه حضور زائران اربعین در استان، ظرفیت عظیمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: توجه به مسائل معنوی و تبلیغی امری ضروری است اما در کنار آن نیازمند توجه به مباحث گردشگری و معرفی استان هستیم.

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: می‌توان با طراحی بازارچه‌هایی زمینه فروش محصولات تولیدکنندگان خرد و کارآفرینانی که محلی برای فروش محصولات خود ندارند، همانند موسسات خیریه و یا بانوان سرپرست خانواده، را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تجمع بزرگ هیئت‌ها هویت‌بخشی به شهر خواهد بود، متذکر شد: خوب است تجمع هیئت‌ها به جز ایام اربعین، در محرم نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار