کد خبر: ۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
گروه استان‌ها- استاندار خراسان شمالی گفت: همه بانک‌ها موظف هستند منابع خود را در استان خرج کنند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی: با بانک‌هایی‌که منابع مالی را در استان خرج نکنند برخورد می‌کنیم

به گزارش آرانيوز از بجنورد،  محمدرضا حسین‌نژاد امروز در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان خراسان شمالی اظهار داشت: توجه به سیاست‌های کلی نظام و ابلاغ مقام معظم رهبری در بخش بانک‌ها باید مورد تاکید باشد.

وی افزود: عملکرد بانک‌های استان بر اساس شاخص‌های ابلاغی رهبر انقلاب و کمک به توسعه تولید در خراسان شمالی با دقت بیشتری مورد بررسی و پایش قرار می دهیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به طرح عادلانه سازی توزیع یارانه‌ها،گفت: بانک‌ها باید برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ از تولیدکنندگان حمایت کنند، تا به این طریق بتوانیم موانع تولید کنندگان را رفع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بانک‌ها چه دولتی و چه خصوصی موظف به پرداخت تسهیلات برای تولید کنندگان هستند و نحوه این نوع پرداخت‌ها هم مورد رصد و پیگیری است.

 


حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه در اداره استان تمام بانک‌ها باید تمکین داشته باشند، گفت: سال‌هاست موضوع هزینه منابع بانک‌‌ها در داحل استان مطرح می‌شود. تاکید ما این است که منابع بانک‌های خصوصی هم باید در خود استان هزینه شود در غیر این صورت برخورد قاطعانه انجام می شود. ضروری است تا منفعت این منابع برای مردم استان آشکار شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار