کد خبر: ۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
گروه استانها _رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه جلسه با سرمایه‌گذار پروژه میدان بار در دفتر حجت‌الاسلام فلاحی و در دفاع از منافع شهر و شهرداری بود، گفت: تأکید اعضای حاضر در جلسه نیز این بوده که فصل‌الخطاب این موضوع دادگاه است.
رأی دادگاه فصل‌الخطاب پروژه میدان بار همدان شد

به گزارش آرانيوز از همدان، محمود مسگریان درجلسع صحن شورا در  پاسخ به انتقادات در خصوص دعوت نماینده مردم در مجلس از تعدادی از اعضا، اظهار کرد: جلسه با حضور سرمایه‌گذار پروژه میدان بار بود که تأکید ما این بود که فصل‌الخطاب این موضوع دادگاه است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: سرمایه‌گذار امیدوارانه از این جلسه خارج نشد و اعضا در قبال این موضوع موضع گرفته و از منافع شهر و شهرداری دفاع کردند.

مسگریان در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون موضوع سفر شهردار به اندونزی نیز یادآور شد: بحث سفر شهردار در صحن شورا مطرح و مصوب شد.

وی تصریح کرد: سایر مباحث پیش آمده در خصوص این سفر و همچنین گزارش سفر باید در جلسه دیگری و با حضور شهردار پیگیری شود

 نظری: اطلاع‌رسانی دقیق و رفع شبهات در خصوص سفر شهردار انجام نشد 

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا با بیان اینکه در خصوص سفر شهردار اطلاع‌رسانی دقیق صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: ظاهراً روند سفر و اخذ مجوز از کمیته سفر وزارت کشور به درستی پیگیری نشده و تبعات آن شامل حال همه اعضای شورا شده است.

علی‌اکبر نظری با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران و برخی اعضای شوراهای شهرهای استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار کرد: با توجه به آیین‌نامه اجرایی ماده 41 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نکات بدیهی در این جلسه عنوان شد.

وی خواستار ارائه مصوبه شورا برای استفاده رایگان جانبازان از اتوبوس‌های درون شهری شد و گفت: شهرداری باید مقدمات اجرای این مهم را فراهم کند که این امر نیازمند مصوبه شوراست.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: ارائه طرح ترافیک به جانبازان موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه بود که این مهم نیز باید همچون سنوات گذشته دنبال شود.

نظری در خصوص جایگاه پارک خودروی جانبازان نیز یادآور شد: این موضوع باید با هماهنگی راهنمایی و رانندگی و ستاد طرح ترافیک حل شده و اجازه اشغال این فضا به افراد عادی داده نشود.

وی با اشاره به لزوم اشتغال و بکارگیری خانواده جانبازان 25 درصد به بالا تصریح کرد: شهرداری همدان در سنوات قبل در این خصوص خوب ورود داشته و رضایت‌مندی در این بخش را به دنبال داشته است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: در زمینه سفر شهردار به بالی اندونزی با توجه به مطالب مطرح شده در شورا در صورت اطلاع‌رسانی دقیق بسیاری از مشکلات رفع می‌شد.

نظری با تأکید بر اینکه در خصوص سفر شهردار اطلاع‌رسانی دقیق صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: ظاهراً روند سفر و اخذ مجوز از کمیته سفر وزارت کشور به درستی پیگیری نشده و تبعات آن شامل حال همه اعضای شورا شده است.

وی خواستار دقت بیشتر مسئولان شهرداری در آینده در پیگیری روند امور شد و ادامه داد: موضوع پیش آمده موجب شده همه در این فرآیند بسوزیم و این زیبنده نیست و آسیب آن به همه می‌رسد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: سفر شهردار بازتاب بدی در شهر داشته و از نماینده ولی فقیه تا استانداری و بازرسی این موضوع را مطرح کرده‌اند.

نظری با تأکید بر اینکه اتحاد، یکپارچگی و انسجام بیشتر شورا، تبعات موضوعات مختلف در شهر را کمتر می‎کند، گفت: برای رفع مشکلات مردم در شورا گرد هم آمده‌ایم و باید تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار