کد خبر: ۸۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
گروه استان‌ها_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کفت: دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به‌زودی به این استان سفر می‌کند.
رئیس مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

به گزارش  آرانیوز از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) اظهار داشت: دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای ادامه سفرهای استانی بزودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت حضرت امام و شهدا است، ادامه داد: جمهوری اسلامی به واسطه مجاهدت‌های امام و شهدا به قدرت بلامنازعه‌ای در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آغاز زعامت مقام معظم رهبری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: مقام معظم رهبری طی 33 سال اخیر کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کردند که بهترین و بارزترین قدرت نظام حرکت اخیر در خلیج فارس بوده است.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه شخصیت حضرت امام به خوبی تبیین شود، عنوان کرد: مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به خوبی پای کار هستند که حضور آنها در راهپیمایی روز قدس امسال نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم مردم به خوبی پای کار بودند.

 

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری در دستور کار شهرداری‌ها و دستگاه‌ها قرار گیرد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی مانع حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمی‌شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار