کد خبر: ۸۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
گروه استان‌ها_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان برای بهبود جاده‌های روستایی استان در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.
۷۰۰ میلیارد تومان برای جاده‌های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

به گزارش آرانيوز از دهدشت، کیامرث حاجی زاده صبح امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: جاده چرام-دهدشت بعد از گذشت سال‌ها بلاتکلیفی، تا 3 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده40 میلیارد تومان برای تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز محور «باغچه‌-سادات» و 15 میلیارد تومان برای تعریض و روشنایی «تنگ پیرزال» اختصاص یافته است.

حاجی زاده خواستار احیای طرح بازآفرینی دهدشت شد و افزود: شهرداری و شهرسازی پای کار بیایند و این مهم را به سرانجام برسانند.

وی به فعال کردن طرح های آبرسانی از طریق سد کوثر به چهار شهر گرمسیری، سد آبریز و جاده پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و ادامه داد: در بحث جاده‌های روستایی بالغ بر 700 میلیاردتومان اعتبار در اختیار اداره راهداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح جامع دهدشت به زودی به امضای استاندار می رسد و تا آخر این هفته ابلاغ خواهد شد.

حاجی زاده با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات بزرگی در استان و شهرستان‌ها انجام شده است، گفت: برخی پروژه‌هایی که غیرفعال بودند، فعال شده و روند اجرایی رضایت بخشی دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، بیان کرد: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی_فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار