کد خبر: ۸۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان خبر داد.
۱۴ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال در اصفهان کشف شد

به گزارش آرانیوز  از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در  این باره اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان موفق شدند 17 مجرم اقتصادی را در اردیبهشت ماه سال جاری شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه 11 نفر از این افراد به جرم احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، یک نفر به جرم فرار مالیاتی و 5 نفر نیز به جرم اخلال در بازار دستگیر شدند، افزود: در این رابطه به 14 پرونده جرایم اقتصادی رسیدگی و متهمان پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش پرونده‌های جرایم اقتصادی کشف شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی را بالغ بر یک هزار و 25 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: پلیس تحرکات بازار را به دقت زیرنظر دارد و با مجرمان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌کند.

 

وی همچنین از کشف 273 پرونده قاچاق کالا در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این ماه هم طبق ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 504 میلیارد ریال است.

سردار میرحیدری با اشاره به توقیف 181 خودرو حامل کالای قاچاق خاطرنشان کرد: در همین رابطه 279 نفر که درزمینه قاچاق کالا فعال بودند نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار