کد خبر: ۸۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
گروه استان‌ها- وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان هفته آینده بررسی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش در بجنورد: آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان هفته آینده بررسی می‌شود

به گزارش آرانیوز  از بجنورد، یوسف نوری امروز در جمع خبرنگاران در بدو سفر به خراسان شمالی، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: آیین نامه رتبه‌بندی معلمان تا هفته آینده بررسی می‌‌شود.جلسات متعددی در این زمینه برگزار کردیم و امیدواریم مراحل اجرایی این لایحه به‌زودی به انجام برسد.

 

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای گسترش شعاع آموزشی، گفت: هم اکنون وضعیت استان از جمله نیروی انسانی و زیر ساخت‌ها مناسب است و از ظرفیت و پتانسیل های این استان در حوزه‌ آموزش و پرورش باید استفاده کرد.

نوری با اشاره به پراکندگی روستاها در خراسان شمالی گفت: این موضوع مشکلاتی را برای سیستم آموزشی ایجاد کرده امیدواریم با تخصیص بودجه‌های مناسب و ساخت مدارس، این مشکل مرتفع شود.

 وزیر آموزش و پرورش امروز برای سفری یک روزه و افتتاح چند واحد آموزشی به استان خراسان شمالی سفر کرده است.

وزیر آموزش و پرورش در سفر امروز به  خراسان شمالی، دبستان 12 کلاسه عدالت شهر بجنورد را با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال افتتاح شد.این مدرسه دارای یکهزار و 447 متر مربع زیر بنا، 91 مترمربع سرویس بهداشتی و  70 متر مربع سرایداری است.

این مدرسه جایگزین مدرسه تخریبی عدالت بجنورد است و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان ساخته شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار