کد خبر: ۸۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛
سرهنگ «ایزدی» گفت: رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز از شهرکرد،‌ سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر ایزدی» مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (دوشنبه) در نشست با فعالین فضای مجازی استان، اظهار داشت: در راستای استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت‌زدایی جهادی با حضور حدود ۴۰ گروه جهادی تخصصی دامپزشکی از سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تحقق شعار کنگره ملی شهدای جامعه عشایری «۱۰ هزار شهید، ۱۰ هزار خدمت» از دوازدهم تا پانزدهم خرداد در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

سرهنگ ایزدی گفت: بیش از ۱۷۰ نفر از جهادگران دامپزشک کشور در طول مدت برگزاری این رزمایش، در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در روز ۱۴ خرداد و به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، تیم‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در همراهی با تیم‌های دامپزشکی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به عشایر به مناطق هدف اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم به‌صورت رایگان، آموزش بیماری‌های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمانی و خدمات کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی، از جمله عرصه‌های مختلفی است که در این رزمایش جهت خدمت‌رسانی به عشایر در نظر گرفته شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار