کد خبر: ۸۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم تا پروازهای هفتگی فرودگاه بین‌المللی شهرکرد نه تنها افزایش پیدا کند بلکه مقاصد بیشتری به برنامه‌های این فرودگاه اضافه شود.

فرودگاه شهرکرد رونق می گیرد

حسینعلی مقصودی افزود: این استان از زیرساخت مناسبی در حوزه فرودگاهی برخوردار است اما از این ظرفیت بهره کافی گرفته نشده و می‌طلبد در این حوزه پیگیری‌های بیشتری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرودگاه شهرکرد سه نوبت پرواز در هفته به مقصد تهران دارد که در تلاش هستیم تا این تعداد پرواز افزایش و مقصدهای عسلویه، مشهد و عتبات عالیات نیز به آن اضافه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به توسعه زیرساخت ریلی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در کنار بهره‌برداری از طرح راه‌آهن شهرکرد به سفیددشت به شهرکرد، برنامه داریم تا ادامه خط راه‌آهن اصفهان به شهرکرد به خوزستان را عملیاتی کنیم.

مقصودی با بیان اینکه طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است، خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی احداث باند دوم لردگان به خوزستان را از طرح‌های مهم راهسازی در استان عنوان کرد و گفت: این طرح از سوی قرارگاه خاتم اجرا می‌شود که به زودی با سفر رییس‌جمهور به استان عملیات آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ بزرگراه و ۵۰ کیلومتر راه اصلی در استان در دست احداث است.

گفتنی است، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار