کد خبر: ۸۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:
سردار «سالاری» گفت: در تحقق شعار سال یکی از اصول آن مطالبه‌گری همراه با راه‌کار بوده بنابراین ضمن تبیین کارکردهای انجام شده در نظام، مدیران خودشان را برای نقد سازنده آماده کنند و گسیل به پله‌های ترقی در گرو توجه به دانش‌های علمی و اقتصادی است.

به گزارش آرانیوز از هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به مناسبت رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در نشست با جمعی از اصحاب رسانه هرمزگان، اظهار داشت: نقد منصفانه و مشفقانه زبان مشترک همه منصفان و دلسوزان نظام است لذا در یک فضای تعاملی و ارزشمند بایستی کاستی‌ها بیان شود اما از دایره انصاف و خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در دور ترین نقاط انجام داده غافل نشویم.

وی ادامه داد: برخی تا گذشته شرایط بسیار سختی داشته و در یک وضعیت بدی زندگی می کردند اما در طول سالهای اخیر زمینه برای توانمندی سازی آنان از سوی نظام اسلامی فراهم شد حالا آن دوران سخت فراموش کرده و تا یک تغییری در شرایط زیست بوجود می آید، نظام را نشانه می گیرند درحالی که نظام برای اینها هزینه کرده تا به اینجا رسیده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: در تحقق شعار سال یکی از اصول آن مطالبه گری همراه با راه کار بوده بنا براین ضمن تبیین کارکردهای انجام شده در نظام ، مدیران خودشان را برای نقد سازنده آماده کنند و گسیل به پله های ترقی در گرو توجه به دانش های علمی و اقتصادی است.

سردار سالاری یاد آور شد: در این زمینه باید حامی پابرهنگان و ضعیفان پیرامون خودمان باشیم زبان و قلم ما برای مطالبه‌گری و احقاق حق اینها باشد از همین رو مسئولان اولویت خود را در این زمینه قرار دهند زیرا در استانی مثل هرمزگان، در شاخص‌های اقتصادی جز استان های چهارم و پنجم باشد ولی در شاخصه های فقر در ردیف استان های سوم و چهارم فقر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این آمار در تعارض با واقعیت های موجود استان است بنا براین رسانه ها با کمک هیات های اندیشه ورز در زمینه بیان واقعیت ها تلاش بیشتری کنند که علاوه بر اعلام کار کرد نظام در حوزه تبیین نیز حرکت جهادی و انقلابی صورت گیرد که مردم همواره امیدوار باشند.

مسئول بسیج رسانه هرمزگان در ادامه این نشست گفت: پس از رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر، تا ۱۵دی آثار تولیدی شرکت کنندگان به طورحتم باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی  ، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سرهنگ جلالی افزود: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه که اثر در آن منتشر شده، ارسال شود و همچنین مطالب منتشر شده در رسانه های مکتوب برای ارسال می بایست با فرمت jpg بوده و یابه صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری شود.

وی ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرد، در رسانه‌های مجازی که آثار بی‌نام منتشر می‌شود، ذکر کد مطلب ضروری است اصل عکس‌ها ارسال شود و با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق‌آمیز دستکاری نشده باشد و عکس‌ها بافرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگزاری شود.

جلالی یاد آور شد: آثاری که به طور مشترک و گروهی تهیه شده باشند،در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد لذا مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر چهار اثر در هر قالب جشنواره است و آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دراین نشست اصحاب رسانه مسائل و مشکلات و دغدغه های در حوزه های مختلف بیان داشتند و مقرر شد نشست با رسانه ها و پیگیری مطالبات آنان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار